Dickies X Stussy

Två av mina favoritmärken för ca 13 år sedan har gjort ett samarbete som ser riktigt lovande ut.
Dickies på egen hand kan bli lite tråkigt, men återupplivade Stussy verkar liva upp några av plaggen.

Att jag gillar workwear som håller för evigt är ingen hemlighet och jag misstänker att även dessa godbitar kan funka i en livstid oavsett behandling. Dock sparkar jag bakut när jag ser att de tillsammans gjort en chinomodell i ripstop. Vem vill egentligen ha något i ripstop?






/ D

Kommentarer
Postat av: Jim

Såg att du tidigare skrivit om Carhartt som är ett av mina favoritmärken. Måste bara tipsa om att Carhartt Workwear har en ny serie nu ,1889, mycket snygga skjortor, inte helt olik den ovan.

2011-09-27 @ 09:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0