Dagsmundering

I min dagsmundering finner vi ett par nya skor! Det fick bli ett par slit och slängskor som kommer bli sådär härligt inslitna efter alla äventyr med barnen i lekparken. Skorna är ett par klassiska Blundstone inköpta på Lester för 1 200:- och ett bra alternativ till dyrare varianter som exempelvis RM Williams. Annars ser vi ett par Levi´s 501 som ska sys upp snarast, en tröja med snygg detalj över bröstet från Franska "Busnel" som jag kom över billigt på Second hand. Typ 30 :-.
/ F

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är snygg!

2011-09-15 @ 23:19:04
Postat av: Trogen läsare

Om jag får fråga, är det ett par Levis jeans du har på dig? Samt vilken modell är det? Är i akut behov av ett par nya jeans då mina håller på att falla sönder.

2011-09-17 @ 00:44:14
Postat av: Fredrik

Ja det är ett par Levis 501:or inköpta på second hand. Tycker dock 501 är för vid nere vid fötterna så jag ska både sy in och sy upp!

2011-09-17 @ 09:12:26
URL: http://enfinkarl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0