Dagens Bildkavalkad 25/9

Tillbaka från mitt besök i Huvudstaden, sitter jag åter i min soffa och bloggar. Tack för en fin helg broder och tack till Whyred, Herr Judit och Welcome för att min plånbok är lättare att bära!
nickelcobalt:  (via REDWING1905)
eyefivestyle:  These guys killed it with this chore coat, shit is spot on.  wellplaid:  Thank you, Kat. thatkindofwoman:  This is an installment of your handsome man of the day. You are welcome. 
edwinhu:  youmightfindyourself:  Hiroki Nakamura, hypebeast.
knock-thedoorandrun:  - Ash Stymest
nevver:  Don’t forget to play
Isaac blogs so hard mofos’ would like to fine him.
/ F

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi inköpen!

2011-09-25 @ 23:46:51
Postat av: Fredrik

Kommer garanterat visas upp i veckan!

2011-09-26 @ 11:54:32
URL: http://enfinkarl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0