Clarks x Supreme

Supreme har ingått ett samarbete med Clarks och tillsammans har de framställt en mockakänga. Ser ut som en ökenkänga fast med högre skaft. Dessa kommer kosta en bit över 2000:- och det slog mig att Clarks redan har gjort en liknande modell som finns i butik nu. Desert Boot Mali heter den och kostar såklart inte över 2000:-, snarare 1500:-! Såg den inne på Åhlens City i helgen och den är faktiskt riktigt snygg! Första bilden är från samarbetet och de tre sista är Clarks Originals.

/ F

Kommentarer
Postat av: Charles le Chat

Har ett par svarta höga i skinn, riktigt fina skor som jag införskaffa mig förra året i GBG. Dock har jag inte sett så mycket av dessa att köpa, folk har frågat mig och försökt få tag i dom utan resultat.



Lite roligt att dom gör nästan exakt likadana fast med Supreme och höjer priserna mycket mer..

2011-09-28 @ 13:20:56
URL: http://charleslechat.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0