Best Made Co - Axe Sling

Best Made Co gör oerhört snygga yxor! Varför gör jag ett inlägg om yxor? Jag vet inte. Trots att jag knappt använt en yxa under mina 26 år började jag nästan gråta av lycka när jag fick syn på yxhållaren i skinn. Ska skaffa mig en stuga belägen vid en liten sjö någonstans längre norrut. Alla kommer tro att jag åker upp för att fiska och för att återhämta mig ett tag, men fan heller! Jag kommer stå och hugga ved från morgon till kväll och jag kommer bära min yxhållare i skinn på ryggen hela dagen tills solen går ner! Då går jag in och tänder en brasa för att utmattad kunna tillbringa den sista stunden på kvällen i fåtöljen med en bok i handen. Yxan hänger fint i sitt fodral på väggen.
Axe Sling
/ F

Kommentarer
Postat av: Charles le Chat

Jag kan se det snygga och estetiska med det här. Men när fan går man runt och bär på en yxa på ryggen.. Haha ibland romantiseras saker och ting lite väl mycket.. Vill även säga att jag uppskattar er blog riktigt mycket och keep it up!

2011-09-12 @ 23:46:08
URL: http://charleslechat.tumblr.com
Postat av: Fredrik

Man måste få drömma lite ;). Riktigt bra tumblr du har förresten! Finns numera i min bokmärkesrad.

2011-09-13 @ 08:20:09
URL: http://enfinkarl.blogg.se/
Postat av: Charles le Chat

Hehe jag har den tendensen med! Därför jag skrev mitt inlägg när jag tänkte fan vad snyggt en sådan skulle man ha medan man inser hur onödigt det egentligen är.. Tackar! :)

2011-09-15 @ 21:39:33
URL: http://charleslechat.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0