Asos - Budgetköp

Det är aldrig fel med budgettips ibland och jag tänkte visa upp några favoriter jag plockat ut från Asos och som funkar fin fint i höst!
Image 1 of River Island Colour Block T-Shirt
River Island 214 :-
Image 1 of ASOS Carrot Chino
Asos Carrot Chino i fin lila och du kan beställa i tre längder! Har själv provat att beställa denna modell i "short". 380 :-.
Image 1 of ASOS Wool Pocket Carrot Trousers
Asos Wool Pocket Carrot Trousers är kanske den mest intressanta produkten i detta inlägg! Ser ut att sitta riktigt bra på höften och du får mycket design för 534 :-.
Image 1 of Pantone Socks
Image 1 of Pantone Socks
Image 1 of Pantone Socks
Image 1 of Pantone Socks
Strumpor i härlig pastell från Pantone. 95 :- paret.
Image 1 of ASOS Canvas Backpack With Contrast Panelling
Asos Canvas Backpack med innovativ knäppning ligger på 356 :-.
Image 1 of ASOS Wool Backpack With Twin Straps
Asos Wool Backpack ligger på 415 :-
Image 1 of ASOS Crew Neck T-Shirt With Cut And Sew Panels
Asos T-shirt för 237 :-.
Image 1 of ASOS OTH Cagoule
Asos OTH Cagoule har jag tipsat om tidigare och är ett solklart köp för dig som är lite återhållsam med pengarna! 594:- kostar den och visst är den fin!
Image 1 of ASOS Washed Cord Shirt
Asos Washed Cord Shirt kostar 356 :-.


Många fina plagg till redigt bra priser alltså! Ska bli kul att testa mina chinos när de dyker upp nästa vecka och jag hoppas att kvalitén har höjts ett snäpp sedan jag beställde något därifrån senast (6-7 år sedan).

/ F

Kommentarer
Postat av: Tony

Funderar också på att köpa de lila chinos från Asos, berätta gärna om kvalitén är bra när du får de! :)

2011-09-16 @ 22:20:54
URL: http://everythingishorrible.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0