Ordning och reda.

Jag är en lätt disträ individ som spenderar timmar varje vecka åt att leta efter saker. Sandqvists numera klassiska iPhonefodral har därför underlättat min vardag avsevärt (även om jag glömt det på bussen en gång) och därför letar jag alltid efter smarta lösningar som kan hålla ordning på mina prylar åt mig.

Då nycklar har en tendens att försvinna även i de minsta lägenheter så har jag hittat två smarta och stiliga lösningar som jag vill dela med mig av. Först ut är brittiska Ally Capellinos Kamal Key Fob:

Smart lösning som hittas på Caliroots för överkomliga 249:-


Nästa lösning som jag redan postat på bloggen för några månader sedan är Sandqvists Preben:
SANDQVIST - PREBEN - BRUN
299 riksdaler kan väl vara en rimlig peng för att hålla ordning på jobbnycklarna?


/ D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0