Jakten på den perfekta T-skjortan

T-shirt är mitt absoluta favoritplagg efter jeans och precis som de flesta andra människor så letar jag efter den där perfekta modellen. Det där lagom slappa, enkla men ändå välklädda och stiliga kortärmade plagget.
Kvalitet är en viktig del i valet av t-shirt. En perfekt t-shirt skall helst vara använd i ett gäng år och vara precis redo att falla i bitar. Dessutom skall den helst hålla i närmre en miljon år.


Julian Reds underetikett Julian Julian Julian har en utmärkt modell under namnet Loveless som har varit en trogen tjänare i något år. Dessutom är den relativt billig.



Men min favorit-t-shirt är just nu Post Fire Dews "The Perfect SST" som jag inhandlat i tre olika färger inför sommaren. Insliten, smakfulla detaljer, lagom halsringning och ganska kort modell. Passar mig utmärkt.




/ D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0