Nattens Soundtrack

Då jag lyckades sova bort stora delar av kvällen är jag nu pigg som en lärka och fördriver därför min tid på internets slaskhink; Youtube. Där hittade jag (bland annat) Popgothfarfar Robert Smiths samarbete med Commodore 64-älskarna Crystal Castles. Videon är rätt intetsägande, men låten är det bästa Curefrontmannen varit inblandad i på många år.

Vill du fördjupa dig ytterligare i Crystal Castles så finns deras syntetiska toner på Spotify. Och vill du berika din dator med några nya MP3-filer så ger bandet faktiskt bort några sådana på sin hemsida
The Cure utgår jag ifrån att du har hört. Nog äger du åtminstone en repig skiva av Boys Don't Cry?

/ D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0