ICA Selection

Den har säker funnits ute i hyllorna ett tag nu, men jag smakade den första gången förra veckan! Det handlar om juice. Ica har tryckt ner apelsin, mango och passionsfrukt i samma flaska, allt färskpressat. Detta är en juice för finsmakaren, den som lärt sig dricka juice med fruktkött. Otroligt smarrig och jag ger den 4,5 fina karlar av 5 möjliga. Det står även på flaskan att den tar den snabbaste vägen från presseri till butik vilket innebär att dom måste frakta juicen med detta fordon.

Världens snabbaste bil. Raketbilen Thrust SSC. 1230 km/h.
Gillar killens kommentar i mitten." -I would say that was fast". Förmodligen var det så.

/ F

Kommentarer
Postat av: Lou

Har fortfarande inte helt lärt mig att dricka juice med fruktkött tyvärr, men jag jobbar på det haha.



Härlig blogg :)

2011-01-11 @ 21:59:38
URL: http://thelou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0