Tröja för en farbror

En gång vann jag en auktion på Tradera. Jag betalade in de stackars kronorna objektet kostade plus frakt.
Igår kom det ett mail från DHL som berättade att jag hade ett paket att hämta på Allt i Godis. Jag tog vägen förbi Eriksbergstorget och visade min legitimation och gav butiksbiträdet en utskrift av mailet. Han gick ut på lagret och kom tillbaka med ett stort gult paket från Halmstad.

Nu sitter jag här med en rödorange tröja i vad som påstås vara storlek medium från Barbour.
Passformen fullkomligen skriker pensionär på 90-talet.
Jag har alltså köpt en gubbtröja. Ville egentligen bara dela med mig av det.

Just nu ligger tröjan i tumlaren och skaver i hopp om att jag kan krympa ner den till en mänsklig storlek.
Bilder kommer med andra ord vid ett senare tillfälle.

/ D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0