Sthlm dag 3: Antikmässan

Hej kära vänner! Idag har jag travat runt inne på stockholmsmässan och kikat in olika artifekter. Det var riktigt bra och framförallt inspirerande med alla gamla möbler,kläder och prylar! Imorgon blir det tåget hem till lilla Åmål och jag tackar Stockholm och våra värdar för en fin helg! Kommer garanterat tillbaka till nästa års antikmässa!
Vecklad stol
"Shaken baby syndrome"
Golvlampa som jag suktat efter ett bra tag! Detta exemplar kostade bara 9000:-. Fråga inte varför bilden ligger ner, men det handlar om min tekniska oförmåga. Du löser detta genom att vrida huvudet ett kvarts varv åt höger.
Super Nintendo och porslinsschäfer.
Silverljusstake för cirka 300 små ljus.

/ F

Kommentarer
Postat av: Ewan

Fan, grym outfit!

2011-02-19 @ 22:20:02
Postat av: Fredrik

Tack ska du ha Ewan!

2011-02-20 @ 07:51:43
URL: http://enfinkarl.blogg.se/
Postat av: jim

Riktigt snyggt "iphone fodral" eller vad man nu kallar det. Är det Sandqvist?



Grym blogg förresten!

2011-02-24 @ 20:21:04
Postat av: Fredrik

Ja det stämmer! Sandqvist it is. Och tack, förhoppningsvis kommer den bli ännu bättre!

2011-02-24 @ 20:37:48
URL: http://enfinkarl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0