Ordning och reda!

Jag har tidigare berättat lite om min oerhörda talang för att tappa bort saker och ting. Kortfattat så spenderar jag minst två timmar i veckan åt att leta efter saker.
Hade inte huvudet suttit fast så hade jag letat efter det också, eller hur det nu brukar heta. 
Därför är det tur att väsk- och accessoarmärket Sandqvist nu kommer med en räddning för lätt koncentrationsstörda individer.

De kallar uppfinningen för nyckelband eller halsrem. Det är helt enkelt en rem att hänga sina nycklar i och ha runt halsen så man inte tappar bort dem. Oerhört innovativt!

Jag råkar ju redan ha en svart och flätad variant från danskarna på Konrad, men det hindrar mig knappast från att införskaffa Sandqvists variant när den lanseras för försäljning den förste mars. -Den är ju ack så elegant!

/ D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0