Nyköpt

Idag blev jag påmind om varför jag flyttade ifrån "storstan" Göteborg. Det är nämligen ingen lek att springa runt i affärer och ute på gatan bland spårvagnar och bussar när man har barn. Nu är vi äntligen tillbaka i lägenheten och jag sitter med en öl i handen när jag skriver detta! Snart blir det bastu och chill i källaren. En sak jag velat ha väldigt länge fick jag iaf tag på idag. Det handlar om strumphållare för män! Tillsammans med kortbyxor och skjorta kommer detta bli klappkanon...på allvar!
/ F

Kommentarer
Postat av: Sjöbba

Jag e stolt "Fräddan"! Inhandlades 2 ex?? - rakas benen??



// Pettan

2011-02-06 @ 13:29:03
Postat av: Fredrik

Ja det blev svarta och vita. Rakning skippar iaf jag! Hoppas allt är bra i sthlm!

2011-02-06 @ 16:14:06
URL: http://enfinkarl.blogg.se/
Postat av: Anonym

Snyggt! Var kan man få tag på sådana svarta strumpebandshållare med brun läderdetalj?

2011-04-04 @ 00:34:05
Postat av: Fredrik

Ströms i GBG fann jag mina, men en klassisk herrekipering bör ha dem undangömda!

2011-04-04 @ 11:21:44
URL: http://enfinkarl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0