Nyköpt från Sthlm

Det började på resan upp, då jag märkte att jeansen nästan gled av. Innan tåget gick från Karlstad sprang jag in på H&M och fann ett skinnbälte för 79:- på tonårssektionen för tjejer! Creddigt värre. Väl uppe i Sthlm fann jag ett gäng hattpinnar (eller vad de nu har för namn?) på antikmässan. Riktigt kul då jag har en speciell relation till hattar eller rättare sagt huvudbonader! Prutade dessutom ner en stegpall som var ett H-vete att få med på tåget, men det var det värt! Min flickvän överraskade med ett klockarmband från Herr Judit och innan tåget for hemåt idag hann jag springa in och köpa en u-ringad tisha från Acne. Slut på textmeddelandet. Nu kommer bilderna.
Hattpinnar
Hattpinnar med hattar på
Stolt ägare av en ny stegpall. Trappsteget i mitten går at fälla ut....
...såhär. Nytt bälte, klockarmband och tisha. Jag använder ordet "tisha" för att det är creddigt.

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0