Dagsform

Jag trodde verkligen att förkylningen var påväg att dra sig tillbaka igår. Jag hade fel. Idag försöker jag bara överleva dagen. Riktigt så farligt är det kanske inte, men nu har jag tröttnat! Har tryckt i mig Alvedon och Ipren, så nu på eftermiddagen har det lättat något. Jag tänkte iaf bjuda på min förkylningsoutfit! Skjortan är från Brooks Brothers och tofflorna är från Birkenstock. Mössa för att hålla värmen när kallsvettningarna drar igång och långkalsonger för att det är snyggt.
Instoppad
Utfälld
Close-up

/ F

Kommentarer
Postat av: Martin

Jag gillar verkligen skjortan. Jag ska själv köpa Gant by Michael Bastian liknande skjorta när den släpps i vår.

2011-02-01 @ 22:43:35
URL: http://justanotherfashionkid.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bra blogg hörru!

2011-02-02 @ 01:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0