Way Out West -torsdag

Igår skulle jag ha sett Okkervil River på Storan och om det var fullsatt skulle jag gå på Radio Department på Trädgårn. Det blev Nina Natri på Brew House. Kidsen är ju dedikerade och vi tyckte förfest var kul. Stå i kö gör man ju under 25.

Fröken Nina var väl duktig, men det var knappast någon sensation. Those Dancing Days skulle spela efteråt, men vi var öltrötta och åkte taxi hem. Det är ju en dag idag också, som valfri gubbe hade sagt.  


Idag ska jag se Explosions in The Sky, Fleet Foxes, Prince och Empire of The Sun på festivalområdet. Sen hoppas jag på att få se Yuck eller Planningtorock på någon av klubbarna. Det vore fint.





/ D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0