Vintagefynd

Idag har det varit en riktigt trevlig dag! Fast att vi har småbarn hemma fick jag mig en skön sovmorgon då barnen vaknade vid 07:30. Under frukosten upptäckte jag att det skulle bli en helt underbar dag med stor sol ute. Ringde en god vän som också har barn och vi bestämde familjefredagsmysfika på Åmåls högsta berg, Kungsberget. Iväg ut i solen med flickvän, barn och kakor. Min goda vän och hans flickvän som också är en god vän tog med hemmabryggt kaffe i termos. Myspys på berget blev det och sedan iväg till Returen secondhand. Efter en snabbkik bland kläderna hittade jag en jeansjacka från Levi´s för 50:- och en tunn dunväst för 30 :-. Jeansjackan hade jag en kopia av hemma så den skänker jag till min kära bror! Nu blir det soffan med chips och dipp. Är så otroligt nöjd med dagens inköp att jag bjussar på ett gäng bilder (retar alltid någon).
/ F
Slitning i detalj
50 :-
30 :-

Kommentarer
Postat av: Lillbró

Trevligt trevligt!

2010-11-05 @ 22:48:19
Postat av: Patric

Fy helvete om jag tillåts att svära!

Bra fynd som attans!



Sv. ja västen är snygg!

2010-11-18 @ 17:16:20
URL: http://hombres.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Tack patric! Är übernöjd.

2010-11-20 @ 11:14:02
URL: http://enfinkarl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0