Resans inköp och en gammal säljdisk

Slängde ihop en bild på det jag fick med mig hem från resan. Konstigt nog inte ett enda klädesplagg trots fina secondhand butiker. Glömde också nämna att 90 % av alla pensionerade gubbar i Skottland klär sig i Barbour! Det är ingen lögn. Barbourbutiken inne i stan delade dessutom lokal med en vapenhandlare som sålde fasanjaktsgevär i finaste kvalitet (coolt värre). So, here it is.
Böcker: The Selby och Take Ivy
CD: Two door cinema club
Mugg: Mustasch

Precis innan jag åkte förra veckan fyndade jag den här säljdisken på returen i Åmål. Den var jättekul att bära till tredje våningen. Jag skrattade hela vägen upp.
Det här är kläderna jag brukar ha när jag bär tunga grejer

Mössa/rånarluva/burka: Fifth Avenue Shoe Repair
Kavaj: Acne
Tröja: Wester
Jeans: Levis 501
Skor: Red Wing

/ F

Kommentarer
Postat av: Martin

Snyggt!

Jag gillar verkligen kavajen från Acne, är det en St Martin eller?

2010-11-21 @ 23:28:25
URL: http://justanotherfashionkid.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Tack Martin!



När det kommer till kavajen är jag osäker. Köpte den på secondhand för ett par år sedan så det är nog en tidigare modell! Står inget på lappen i den heller.

2010-11-22 @ 09:43:48
URL: http://enfinkarl.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh fy sjutton! du har dem två böckerna jag så länge tänkt att köpa, och köpt en säljdisk som jag så gärna skulle vilja ha! nu är avundsjuksnivån hög! haha



Sv. Skepparkrans ska jag med skaffa! moppemuschen är jag trött på :(

2010-11-27 @ 21:50:56
Postat av: Patric

Åh fy sjutton! du har dem två böckerna jag så länge tänkt att köpa, och köpt en säljdisk som jag så gärna skulle vilja ha! nu är avundsjuksnivån hög! haha



Sv. Skepparkrans ska jag med skaffa! moppemuschen är jag trött på :(

2010-11-27 @ 21:51:22
URL: http://hombres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0