Mössor i massor

Det börjar dra sig mot kallare tider och jag skulle vilja tipsa om några fina huvudbonader. Själv har jag en rånarluva, en rysk minkmössa som är handgjord i Sverige och ett gäng klassiska Beanies. Det här har jag alltså letat upp till er mina kära läsare!

De första tre är hämtade från ASOS. Dom har ca en miljon mössor man kan välja bland, så jag lägger upp allihop här! Nej det gör jag så klart inte, men jag visar några billigare varianter!
Carhartt köper du här för 206 pickadoller
Asos Beanie 91 spänn! Finns i olika färger
Klicka hem till dig här
Asos Tiny Beanie i olika färger, 69 spänn Här
En variant från svenska hope 500 kronor Här
Acne 299 :- hittar du här

En dyrare variant, men perfekt in i minsta detalj enligt min mening.
The Real McCoy´s USN Watch Cap kan bli din Här.
Kostar bara ca 800 SEK


Finns såklart oerhört många fler varianter där ute! Kolla SOLOs egna varianter
och kika in på Herr Judits hemsida för billigare ullvarianter.
Hoppas jag hjälpte någon där ute i kylan!

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0