LÓREALs Ögon roll-on

Har sett reklamen ca 100 ggr med "Lost-hunken" och varje gång tänker jag att det där är bara skitsnack. Rolla dig själv under ögona och se piggare ut. Går folk på sånt? Men igår kunde jag inte hålla mig när jag fick se den i hyllan nere på Ica! Jag gömde den i korgen så inte min flickvän skulle stoppa mig. Upp till bevis LÓREAL, får denna lilla Ögon roll-on dina mörka påsar att försvinna? Resultatet finner ni nedan.

Det här är innan "rollandet"
Rolla, rolla, rolla, rolla bort din trötta min
Precis efter "rollandet"

Hör och häpna! Det blev skillnad. Kändes riktigt skönt mot den tunna huden under ögat. En kylande effekt som innehåller koffein och c-vitamin. Perfekt för mig som har småbarn och nästan alltid är uppe innan 07:00. Spring iväg och köp om du har en viss förmåga att bygga upp påsar under ögona!

/ F

Kommentarer
Postat av: Eric

Clear eyes?

2010-11-29 @ 14:21:47
Postat av: Fredrik

Nästan...du slipper rolla i ögat. Det räcker med under.

2010-11-29 @ 15:26:07
URL: http://enfinkarl.blogg.se/
Postat av: Mia

Hahahaha=) så typiska före- och efterbilder... fick kammat hår på köpet också.. Bra roller..:P

2010-11-29 @ 18:46:34
URL: http://blomgrenmaria.wordpress.com/
Postat av: Eric

Ahaa, trodde du rolla i ögat:) Hade iof vart lite sjukt..

2010-11-29 @ 22:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0