Hasta La Vista, Baby

Ibland har man ett favoritplagg som man bär fem dagar i veckan första året och som sedan hänger med ytterligare ett par år. Rotade runt lite i garderoben idag för att rensa och hittade tre gamla guldkorn som jag inte använt på länge. Jag slängde på mig allt och upptäckte till min förtvivlan att skjortan och jeansen var aningen för små. Skorna är inne på sista versen, men har ändå tjänat mig väl i 5 års tid! Det sticker till lite i bröstet när jag tänker tillbaka på allt kul vi har haft ihop! Ingenting håller för evigt. Är det inte så? Tänkte iaf att dom skulle få visa upp sig en sista gång här på bloggen, som en sista hälsning! Ikväll lägger jag upp fyra favoritjeans som jag växt ur (dock ej de svarta på bilden) och som går att lägga bud på. Senare ikväll alltså.

/ F

Denna löjliga ansiktsbehåring beror på att jag tävlar med min lillebror
om vem som kan få mest hår i ansiktet fram till den 10:e.
Nuff Said!
-Sula om mig så håller jag två veckor till! En kängas sista desperata
försök till återförening.

Skjorta: Abercrombie & Fitch
Jeans: Vintage fiftyfive
Kängor: Filippa K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0