Glasögontips på Ebay

Jag har länge velat ha ett par bågar ifrån Moscot, men aldrig fått tummen ur att beställa. När jag väl valde ut ett par nya för ett litet tag sedan fegade jag ur och det blev ett par Wayfarer från Ray-Ban. Nu är det så här mina vänner att jag har hittat ett par fina varianter på ebay till ett riktigt bra pris! Tänkte att det kanske var någon som var sugen på nya brillor nu när höstmörkret smyger sig på.

/ F

Först ut är min favorit och modellen heter Lemtosh och finns även i svart/transparent.
Här hittar ni den och den går på 149 USD! Ca 900:-

Denna variant finns även i Tortoise och syns på bl.a Johnny Depp.
Vill du vara med att buda på någon av de som ligger ute tryck här!
Denna variant har stannat på ca 80 - 90 USD.
Hej! Jag heter Jånny

Kommentarer
Postat av: Samlat Mode

Riktigt skön blogg!



Har själv en blogg som samlar Sveriges främsta herrmodebloggar på ett och samma ställe där man enkelt kan följa sina favoriter. Givetvis har jag nu även lagt till eran blogg i listan! :)

2010-11-05 @ 15:35:46
URL: http://samlatmode.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0