En dag i trädgården

Idag har jag och lellpöjken krattat lite löv i trädgården. Mitt i allt krattande fick jag syn på utehuset och vilken otroligt vacker vägg i tegel den hade! Fram med kameran och fota dagens klädval tänkte jag. Nu får ni inte någon bild på den vackra väggen i sin helhet eller hur den såg ut färgmässigt då jag valde svartvitt, men hoppas det går bra ändå! Min son Edwin som är med på bilden blir alltid suddig på bild. Detta beror på att han är 3 år och väldigt aktiv. Här kommer Fredrik vs. tegelvägg + treåring in action!
/ F


Newsboy cap: Vintage, Prestige Mateo
Skepparrock: Comme des garcons for H&M
Cardigan: Crossover Collection
T-shirt: Topman
Chinos: Acne
Skor: Redwings

Kommentarer
Postat av: Evelina

Mycket trevlig blogg du/ni har. Skoj att se bilder på er, men ska allt se till att se er i verkligheten snart oxå, haha. Önskar Stefan oxå kunde va så stylish när han krattar löv :) Men bra tips du har :)

2010-11-02 @ 13:41:22
Postat av: Fredrik

Kul att du hittat hit Evelina! Klart han är lika fin när han krattar löv! Ja, har ni svängen förbi åmål så hör ni av er direkt!

2010-11-02 @ 14:47:20
URL: http://enfinkarl.blogg.se/
Postat av: Jakob

Något säger mig att det är i Åmål som Sveriges mesta Hipster bor...Får nog flytta hem igen - Sthlm ain´t the shit anymore

2010-11-03 @ 16:56:22
URL: http://www.svenskbaskettelevision.se
Postat av: Fredrik

Precis så jag känner Jakob ;). Flyttar du hem också så börjar nog folket i huvudstaden att förstå.

2010-11-03 @ 20:26:22
URL: http://enfinkarl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0