Edinburgh, [e´dinbərə]

Ja då var det snart dags! Ska på en Far, son + sonresa till skottland. Den 10:e tar vi flyget från Götet och blir kvar fram till den 15:e. Nu är det så här att det är min första resa någonsin till detta avlägsna land (tar inte ens 2 timmar med flyget). Jag behöver tips från er läsare! Jag vill veta vad jag borde se? Vilken restaurang jag ska besöka? Vilken whisky jag ska dricka? Affär som måste besökas!? Är det så att du sitter inne med något jag borde få uträttat när jag är där tycker jag att du ska slänga iväg en kommentar genast! Nu har ni en vecka på er att bjuda på lite tips.
/ F
Hotellet vi har bokat.

Kommentarer
Postat av: Lillbro´

Secondhand ska tydligen vara bra i Äddinbörrow.

2010-11-04 @ 21:07:54
Postat av: Lillbro´

Har för övrigt flätat ihop mitt skägg med brösthåret och armhålehåret, så du bör göra något åt dina fjun!

2010-11-04 @ 21:13:53
Postat av: EnFinFarfar



Här kommer en bra länk:http://international.visitscotland.com/se/realscots/november/?dm_i=2GT,A711,HXPN2,RQ7F,1



Det är förresten fiolfestival när vi är där, säkert en höjdare!

2010-11-06 @ 09:19:01
Postat av: Anonym

i want to know who is wearing the kilt with no knickers ????????????????

2010-11-08 @ 20:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0