Edinburgh Del: 2

Då lägger jag upp resten av resan i en bildkavalkad del: 2.
Armstrongs second-hand. Här inne kan du spendera en hel vecka och fortfarande inte ha sett allt. Kan rekommendera området Grassmarket för vanligt stros med några roliga butiker.
Otroligt rolig inredningsaffär med ett gammalt spritskåp/sminkskåp att rulla med
på sina resor.
Tillbaka på hotellet. Johan dricker Guinness. Jag dricker Tennents. Båda sorter är
väldigt goda, men min absoluta favorit var St. Andrews ale. Missa inte den om du
tycker om öl.
Svårt att få med på bild, men highlands var fantastiskt! Bergigt, kulligt, blåsigt och friskt.
Små bäckar och floder som ringlar fram mellan kullarna och får överallt. Har aldrig sett så mycket får i hela mitt liv!
Ett vanligt hus, highland-style.
Blair Castle. Ett litet slott med otroligt fina omgivningar.

Det var allt för denna gången. Tack Skottland och tack Edinburgh för en fin vecka!
/F

Kommentarer
Postat av: fashionformonkeys

sv: simpelt är fantastiskt! hoppas läget är bra!

2010-11-17 @ 21:57:18
URL: http://fashionformonkeys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0