Min Bror och Jag

Jag och min bror, vi är ganska lika, fastän ganska olika. Johan han är blond, det är inte jag. Johan bor i Oslo, det gör inte jag. Jag har barn, det har inte Johan. Jag är bra, det är inte Johan.

Jo då, Johan är bra på en massa saker, men han är värdelös på att köra warthog i Halo Reach. Igår fick vi lite tid över på kvällen och passade på att lira Halo. Det blev mest massa svordomar och smågnabb, men det är ju så det ska vara syskon emellan. Vet inte vad det här inlägget gick ut på, men så här såg vi ut!
Min bror och moi.
Standard med skjorta och slips när man är en "gamer"

/ F

Kommentarer
Postat av: Bró

Johan har ett Wii det har inte Fredrik!

2010-12-20 @ 22:48:33
Postat av: P Bjoerlin

Fredrik kanske har en vuxenkonsoll?

2010-12-29 @ 23:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0