Reigning Champ - Sweat

Sweatshirts är alltid bra att ha i sin basgarderob och detta plagg har blivit en del av mig varje söndag! Att glida i en vanlig sweat med bra passform och utan en massa tryck är på söndag morgon ett sätt att tala om för min hjärna att idag tar vi det jävligt lugnt.

Nu är det så att jag har en favoritsweat i ljusgrön kulör från Acne och kunde jag skulle jag såklart dela ut samma modell till alla som läser denna blogg. Det kan jag inte, men jag kan tipsa om den modellen som jag skulla ha köpt om jag bara fick välja en denna höst!

Direkt från Kanada kommer alltså denna helt underbara och handgjorda sweatshirt med rundad krage. Älskar detaljen med lufthålen i armhålan och priset på 1 200:- är lagom när man vet att man förmodligen är hyffsat ensam om att bära plagget på stan! Kika in hos Oipolloi och skaffa dig egna cravings.

Reigning Champ Crew SweatReigning Champ Crew SweatReigning Champ Crew Sweat

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0