Engelsk skolväska goes ryggsäck

I våras köpte jag en väska från Cambridge Satchel Company. En brun läderväska i klassiskt engelskt snitt. Denna modell har använts lika troget som Duffeln av skolungdomar i just England. Nu är det så att de plockat bort axelremmen på min modell och satt dit remmar för att kunna bära den som ryggsäck! Både tjusigt och praktiskt när man ska gå längre sträckor eller cykla.

Idag hittade jag en väska som ser ut på pricken som min! Bohemia heter den och kostar 945 :-. Om jag inte minns fel gav jag 1 200:- för min vilket innebär att det blir 1-0 till dig om du skaffar en egen här. Finns för övrigt 3 miljoner färger att välja på, dock bara på den klassiska med axelrem.
/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0