Dagens bild



Kommentar överflödig.


/ D

Kommentarer
Postat av: London

respekt. jag vil ha han i en självlysande låda hemma.

2011-05-19 @ 09:10:00
Postat av: Anonym

Kära David!



Mannen på bilden i dagens publicering är väldigt lik mannen som håller en mikrofon på en annan bild, publicerad den 18:e maj. Mannen med mikrofonen ser betydligt tyngre ut i den mån vi talar om hans vikt. han är också påtagligt tunnhårigare samt att utformningen på hans frisyr är annorlunda. Likväl, jag undrar om dessa två personer är släkt? Rent av, kan det vara samma person? Jag skulle knna mig ytterst tillfreds om En Fin Karl skulle kunna bringa klarhet i saken. Finns det flera bilder? Och vilka är de andra människorna på mikrofonbilden? Är det någon form av uppror? det känns så när jag ser mikrofonmannen. Han tycks inte alls vara av god stämning. Obehagligt faktiskt. Jag känner mig tveksam till att alls stötta er i fortsatt publicering av liknande bilder. Vart är samhällets moral på väg? Jag tar mig friheten att faktiskt påstå, att det vore lämpligt av er att publicera en, gärna två bilder på mjuka djur. Eller fiskar.



Vänligen;

London.

2011-05-23 @ 12:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0