The Matches + Zebrahead = Violent love

Hittade den här lite smått fantastiska låten idag!
/ F

Kommentarer
Postat av: Anders

Hallå! Följer er blogg då den inspirerar i vardagsgråa Kungsbacka. Jag har en fråga dock? Ni verkar kunna lägga en del deg på nya tingestar samtidigt som familj och vardagsliv skall gå ihop, så vad jobbar mina herrar med?

Peace

2011-03-06 @ 19:42:03
Postat av: Fredrik

Säger jag det måste jag döda dig sen....skämt åt sido, det blir en hel del secondhand för en pappaledig småbarnsfar.



2011-03-06 @ 21:58:31
URL: http://enfinkarl.blogg.se/
Postat av: David

Anders: Se bloggen som en önskelista. Ungefär en sån som ungar skickar till Jultomten innan jul. Skillnaden här är att istället för att bli liggande på något lager på posten så blir våra önskelistor publicerade och lästa av våra nära och kära. Därmed ökan chanserna för att vi får det vi önskar oss på födelsedagar, julafton, namnsdagar och andra dagar då vi blir firade. Se bara på Fredrik, vem får egentligen en Gitmanskjorta av sina föräldrar på födelsedagen?

2011-03-06 @ 22:30:55
URL: http://enfinkarl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0