Made & Crafted

Levi's har i mina ögon gått ifrån att de senaste åren varit ett riktigt tråkigt märke med fula t-skjortor till att vara min absoluta favorit ibland de multinationella företagen. Deras färska Made & Crafted-kollektion har nämligen en lika informativ som kraftfull slogan:

"Modern items based on the principles of good design"

2011 års vårkollektion har tydligen inspirerats av 1940-talets handelsresande i Amerikat. Levi's har med andra ord grävt i gömmorna och letat inspiration bland gamla godbitar och jag tycker de har lyckats riktigt bra,
kollektionen har defintivt sina guldkorn.

Skjortan, västen samt väskan hamnar defintivt på min önskelista inför min stundande födelsedag.
Eller ja, allt utom de slaktade Conversen skulle göra mig lycklig på bemärkelsedagen, eller vilken dag som helst.

/ D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0