I'm back.

Det är David som skriver. Också känd som neanderthalaren i hipsterkläder som finns på bild under bloggposten "MISSING."
Nu är jag tillbaka. Online.

Jag har varit på kurs. I Stockholm, eller ja, Bromma och Solna. Ni som kommer ifrån den där delen av Sverige vet bättre än jag om det ens tillhör den där fräcka kungliga huvudstaden. Jag bodde på hotell och åt bjudmat. I Bromma. Sen flög jag med Malmö Aviation både dit och hem.
Givetvis kunde jag inte låta pengarna vila i plånboken utan införskaffade ett par solglasögon på realisation. De heter Ralph Lauren och är ganska mysiga.


Lägg märke till frisyren. Den kallas "sovmorgon."

Idag åker jag till en annan huvudstad. Den kallas Oslo och ligger utomlands.

/ D

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Nu börjar du bli en riktig skäggapa! Gillart!

2011-03-18 @ 19:08:31
URL: http://enfinkarl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0