I min lägenhet

Idag tänkte jag bjuda på lite inredningstips hämtat från min egen lägenhet! Det vi kikar närmare på är min "tv-hörna". Det värsta jag vet är när man inreder sitt stora fina vardagsrum efter tv:n (Det bästa är såklart om man kan ha ett extra multimediarum). Nu har inte jag något extrarum för teknikprylar och titta på tv vill man ju kunna göra ibland. När jag började möblera vardagsrummet var det därför tv:n som prioriterades sist. Man ska sitta ner och umgås i det stora rummet! När jag var nöjd med möbler, hyllor och dylikt fanns det bara en ren väggyta kvar och där hänger nu dumburken:
"Credd-hyllan"
Älskar dessa lampor som går att skruva fast överallt!
Gamla sockerlådor är perfekt för apparater och tidningar.


Hoppas det var någon som fann lite inspiration inför flytt eller ommöblering!

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0