Armybyxa på egen hand

Jag fick mersmak när jag för någon vecka sedan gjorde om en skjorta till button-down. Idag kortade jag av ett par ullkostymbyxor jag köpte för 30 :- hos röda korset. När jag skulle slänga den lilla biten som blev över efter att jag lekt Edward Scissorhand, fick jag en idé. Jag gör en ficka av den! Sagt och gjort...
Spara biten som du klippt av...
Vik in kanterna för att få fickformen....
Nåla fast på lämpligt ställe...
Sy fast och tryck ner böcker i fickorna. Som ni ser blir det två fack...
Ställ dig och beundra ditt verk...
Sätt dit en knapp eller en hängsleklämma och så var vi färdiga!


/ F

Kommentarer
Postat av: David

Vilken slöjdare!

2011-03-21 @ 21:41:32
Postat av: Emil

Nice

2011-03-22 @ 18:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0