Dagsform

34 grader tryckande värme och svett, massor av svett. Helsingfors kokar idag så det fick bli skuggplats med kyld dryck i näven och en stunds iakttagande av förbipasserande människor. Otroligt vad intressant det kan vara att titta på andra människor i rörelse. Idag beställde jag något som på finska heter "Tuplajättimegahampurilainen". Det jag kunde utläsa av detta var något i stil med "jättemegahamburgare" och jag blev inte jätteöverraskad när det visade sig vara en stor hamburgare på tallriken, däremot blev jag överraskad när jag tillsammans med köttet fann en rejäl schnitzel mellan bröden...
/ F

Kommentarer
Postat av: Oskar the grinding supervisor

thats not the biggest hamburger what u can find in here Helsinki..

But it is guite close to it.

2011-07-07 @ 04:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0