Dagsform

Skickade efter en väska i brunt läder från Cambridge Satchel Company och tänkte självklart visa upp den här på bloggen! Blev först ganska förskräckt när jag packade upp den och upptäckte att skinnet inte höll den kvalitet jag hade hoppat på. Skinnet var ganska stelt och inte alls sådär kraftigt som jag ville ha det, men efter några dagars användande är jag ändå nöjd! Min 13" MacBook passar perfekt och man får ner ytterligare småsaker och en extra tröja. Designen är det inget fel på (älskar att den går att bära på ryggen!) och nu ska den bara slitas in ordentligt, så förhoppningsvis blir den lite mörkare och mjukare med tiden.
/ F

Kommentarer
Postat av: Isabella

Riktigt stilig!

2011-07-12 @ 22:18:20
URL: http://broder.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0