Söndag

Idag mår jag skit. Har feber och nu på kvällskanten har huvudvärken våldgästat mig och vägrar gå härifrån! Vad gör man då, när man är helt orkeslös och knappt orkar stå på benen? Man sätter sig i fåtöljen, inlindad i tre täcken och dödar lite tid med Halo: Reach såklart! När man har köttat ner ca. 3000 utomjordingar och börjar få ont i "triggerfinger" stänger man av och sätter på en film. Det är nu jag kommer till det jag ville säga med detta inlägg. Dels så går Billy Elliot på 8:an i kväll och som är en riktigt "feel good" rulle. Alltså ett måste om du inte har sett den! Har du sett den vill jag rekommendera filmen City Island med Andy Garcia! Överraskande bra film som inte gjort något värre väsen av sig, men helt klart en av filmerna jag uppskattade mest förra året! Hyr den eller "låna" den av internet genast!
/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0