Manpurse

Jag gillar väskor. Har gillat väskor sedan jag bar runt mitt gameboy i en grön midjeväska det stod turtles på. Nu vill jag att dom är i skinn, hänger från axeln och kanske är en aning mer feminina. Jag har aldrig förstått varför inte en man kan bära upp en något mindre axelväska!? Jag tror och hoppas det kommer fler varianter till män så småningom. Nu kanske inte vi män behöver proppa den full med tamponger och tårgas, men min "manpurse" funkar perfekt till allt man annars har i jack/byxfickorna. Dessutom blir det en snygg accessoar du inte behöver ställa ifrån dig. Lägger upp en bild på min "manpurse" plus mina andra älsklingar.
Min favorit är den bruna godingen näst längst bort. Den svarta är min morfars gamla kikarväska. De två i mitten är från Sandqvist. De andra, second handfynd.

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0