Leopard

Leoparden i mig har vaknat och den kallar på mig. Den säger till mig att köpa leopardmönstrade saker. Hade du frågat mig för ett år sedan hade jag sagt töntigt och löjligt, men nu har jag blivit besatt. Vill ha ett par ökenkängor i leopardpäls och jag har tom dragit det så långt att jag sitter och söker efter leopardjeans på ebay. Både Clarks och Acne har haft leopardboots, men det är värre med jeansen. Någon där ute som vet vart jag ska leta eller har ett par liggandes hemma?
Tänk ett par liknande som sitter likt ett par lösa 501:or
Acnes variant är svårfångad.
Det här är inte ironi, jag är dead serious!

/ F

Kommentarer
Postat av: Anonym

Leopard fluga kommer finnas på Wellington inom snar framtid, håll ut! :)

2011-01-16 @ 11:15:03
Postat av: fredrik

Ja det hoppas jag! Annars kommer jag och tvingar dig!

2011-01-16 @ 20:32:12
URL: http://enfinkarl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0