Köptips

Det här är fina grejer! Ett par riktigt snygga ullbyxor på udsalg som det heter på danska. Märket är 3.1 Phillip Lim. Jag skulle köpa dessa direkt! Det är bara en sak. Du måste vara bred om rava. Finns bara kvar i XL, men har du liksom många andra lagt på dig lite under jul så tycker jag du ska slå till! Du behöver ju nödvändigtvis inte vara tjock för att bära upp dessa, det kanske är så att du bara är väldigt lång? Jag ångrar att jag inte köpte dessa när de fanns kvar i medium i sommras, men sånt är livet. Tryck HÄR för att köpa.

Tjock eller lång? Köp mig

/ F

Kommentarer
Postat av: Kalle

tycker alltid det är strul med storlekar, men det beror iofs kanske på att jag är så mager. googla dom och se om andra har dom?

2011-01-06 @ 10:08:38
URL: http://kallenilsson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0