Gårdagen

Det blev en lyckad kväll igår trots strul med skivor. Jag och framförallt David satt en hel dag med att fixa till låtlistan. Väl på plats funkade inte de brända skivorna och vi fick panikspela skivor från DJ Londons (spelade samma kväll) cd-case. Hoppas han fick med alla skivor hem efter allt runtrotande!? XO var fyllt och det var trevlig stämning hela kvällen! När öltarmen hade fått sitt spatserade jag hemåt med ett leende på läpparna och en keps jag lånat med mig på förfesten med texten "LEDIN - Festen Kan Börja". Hoppas alla som var där hade lika trevligt som jag.

Jag slänger upp bildspelet som vi körde när vi spelade och så kanske vi kan få till låtlistan här på bloggen så småningom.

Och David, det var i positiv bemärkelse jag kallade dig desertör. Ska smygfota dig någon dag så alla kan få se hur otroligt stilig du är.
/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0