Dagsform

Idag har jag med mig Sigrid "Siggan" Möller Stålhandske på bild. Min lilla prinsessa. Det blev Jeans från Levi's, skjorta och kavaj från Acne och tröja från Uniofrms For The Dedicated. Vi ska dessutom fixa till designen lite här på bloggen! Vi vet att den ser übertråkig ut just nu, men snart blir det ändring (oj, nu har jag lovat läsarna David)!
Kalsongerna är från Acne dom med. Väldigt sköna. Sitter inte klistrat runt "paketet" utan tillåter saker att andas.
Post Scriptum. David har inte "outat" sig själv inför spelningen med sitt dansband Kid Down på Hamncompagniet imorgon. Är du i åmål tycker jag att du ska kika förbi! David sitter bakom trumman och du kan tacka mig imorgon Darling.
/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0