Way Out West -fredag



Igår kom till slut att handla om egentligen endast en artist: Prince. En fantastisk avslutning på festivalkvällen (jag kände mig gammal och stod över klubbkvällarna. Planningtorock och Yuck var säkert fantastiska, men det får bli en annan gång.)
Prince var precis så bra som jag inte trodde han skulle vara. Hitkavalkad är ett rätt trött ord, men det stämmer väldigt väl överens med gårdagens två och en halv timmes Princeshow.


För övrigt var Explosions in the Sky riktigt bra, dock passar deras instrumentala musik betydligt bättre i mörker än  dagsljus. Fleet Foxes och deras klockrena stämsång var också oerhört bra.


Idag är det dags för Pulp som jag älskade för ca 15 år sedan. Hoppas på en enorm nostagitripp.


/ D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0