Så här vill jag se ut när jag blir stor

Tänkte att ni läsare skulle få ett återkommande inlägg som jag kallar "Så här vill jag se ut när jag blir stor". Det funkar helt enkelt så att jag tar en person som inspirerat mig på ett eller annat vis och skriver en kort text om varför! Först ut är Philip Crangi som är smyckesdesigner och har en egen studio i NYC.
Första gången jag fick upp ögonen för honom var i ett magasin jag läste. Jag minns hur jag var tvungen att bläddra tillbaka till den där sidan flera gånger och det slutade med att jag vek ner hörnet på sidan så jag slapp leta upp den hela tiden! Det var något speciellt med den välklädda och välstylade looken ihop med smyckena, skägget och tatueringarna som fick mig att rycka till. "Punk goes intellectual" som någon beskrev det. Det här var kanske ett par år sedan, men det händer än idag att jag letar upp bilden på Google (så varför inte lägga upp den här tänkte jag)! Jag har inga tatueringar eller kraftigt skägg, men så här skulle jag se ut om så var fallet!
/F



(Min kollega David har faktiskt ritat sig själv på armarna och har garanterat mer skägg än mig! Något för dig David!?)

Kommentarer
Postat av: Emanuel

Gillar att han är med i videon ovanför!

2010-10-30 @ 21:16:21
Postat av: Emanuel

Gillar att killen är med i videon ovan!

2010-10-30 @ 21:22:21
Postat av: Fredrik

Ja, men som sagt, det är ju coolt att vara dickhead!

2010-10-31 @ 11:07:00
URL: http://enfinkarl.blogg.se/
Postat av: Emanuel

Sant, så sant!

2010-10-31 @ 18:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0