Måndagsmorgon

Klockan är runt 11.00 i Åmål och jag har nyss börjat vakna till liv på mina föräldrars soffa. Jag har en sjuk träningsvärk i hela kroppen, blåsor och skavsår i händerna och har en tilltagande migränkänning som med all säkerhet kommer att utvecklas till en fullfjädrad hjärndödare någon gång efter lunch.

Musik är farligt.

Jag spelar nämligen trummor i bandet Kid Down och vi hade en så kallad rephelg. Med andra ord så har jag slagit träbitar på dyrt skrot i några dagar. Hade nästan glömt bort hur roligt det är att pyssla med det där.
Vår nya skiva, Murphy's Law släpps för övrigt på onsdag.
Murphy's Law - Finns på itunes för en rimlig summa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0