Klassiker

De senaste månaderna har jag funderat mycket på varför jag inte köper mer "klassiska" plagg.
Det finns ju en anledning till att de är just klassiska, som t.ex. att Red Wings-kängor, Levi's 501:or och Ray-Bans Wayfarermodell återkommer med jämna mellanrum. Så jag gjorde helt enkelt slag i saken och inhandlade två par 501:or idag. På Stadium. För 199 spänn styck på rea. Creddigt värre.
Hur som helst tänkte jag försöka styra upp en lista med "måste-ha" plagg, klassiker som håller i vått och torrt.
Så, kära läsare: Vilka är klassikerna?
/ D

Kommentarer
Postat av: Bobby

För att följa efter i Red Wings-andan. Är inte en Detroit Red Wings hockey jersey en klassiker?

2010-10-13 @ 22:44:34
Postat av: Björn

Tycker absolut varenda man borde ha en mackintoshtrench i garderoben!

2010-10-15 @ 23:26:56
Postat av: Jonas... Bara Jonas

Stockholm maran, vansbrosimmet, vasaloppet och vättern rundan

2010-10-18 @ 15:15:05
URL: http://ggolb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0