Dagens klädval

Tycker alltid det är trevligt när andra manliga bloggare lägger ut sina outfits för dagen! Alltid inspirerande, så här bjuder jag på en bildserie av mitt klädval idag. Har placerat mig själv i olika delar av min nya lägenhet så att ni kan studera varje bild extra noga om det behövs. Är det någon som undrar vart man får tag i kläder eller möblemang så fråga gärna. Varsågod.
/ F
Jobbigt när slipsen hamnar i kaffet!
Kvällsteet avnjuts helst i min sons barbapapamugg.
Skjorta: Acne
Slips: Peer of scandinavia
Chinos: Acne
Skor: Opening Ceremony
Soffa första bilden: Carl Malmsten

Kommentarer
Postat av: Fredrik III

Åh, jag måste få veta varifrån pallen kommer? (Förlåt, kunde inte hålla mig.)

2010-10-31 @ 21:24:17
Postat av: Fredrik

Den tillhör min kära granne och var på tillfälligt besök. Tyvärr vet jag inte vart han har fått tag i den, men kolla här i veckan så ska jag se om han vet nått!

2010-11-01 @ 09:05:40
URL: http://enfinkarl.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Han visste inte vart den kom ifrån, bara att dom var populära på 70 -80 talet så mitt bästa tips är nog auktioner!

2010-11-01 @ 14:40:51
URL: http://enfinkarl.blogg.se/
Postat av: Martin

Fredrik! vad är det för brillor du har? är det något wayfarer-aktigt?



2010-11-03 @ 08:25:54
Postat av: Fredrik

Ja det är något så roligt som ett par klassiska wayfarer från Ray-Ban! 900 :- för ett par nya på interwebben.Kan även rekommendera Tom Ford och Moscot för lite roligare finish.

2010-11-03 @ 13:55:04
URL: http://enfinkarl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0