Rufus hjärta Beatles = sant

Att min son Edwin heter Rufus i andranamn är inte bara för att vi tyckte det passade. Den största anledningen till att vi valde just detta namn är Rufus Wainwrights förtjänst! En artist som både jag och min flickvän älskar. Sättet han sjunger på så där lite släpande, ungefär som att han tagit en drink för mycket innan spelningen är på något sätt hypnotiserande. Som ungefär 99 % av alla andra artister i världen så har även min kära vän Rufus tolkat Beatles och jag kände att det var dags att visa upp det här! Across the universe med Rufus Wainwright och sedan samma låt live tillsammans med Sean Lennon och Moby. Lägg er ner och njut!
/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0