Lördagsmiddag

Har precis avnjutit en middag hos mor och far. Lammgryta till huvudrätt och mangomousse till efterrätt, mumsfillibabba! Hemma hos mina "päron" hänger det en tavla som jag eventuellt ska sno hem någon dag.
Tavlan är målad av min fars farbror och är ett porträtt av min fars farfar, alltså till mig EnFinFarfarsfar (8 st far i samma mening). Här kommer EnFinFarfarsfar iklädd gårdagens fynd. Nämnde jag att jag betalade 80 :- för både Jeansjackan och västen?!

/ F
Jeansjacka: Levis
Väst: Asken
Chambrayskjorta: J. Crew
Slips: Industribolaget
Ullbyxor: Fifth Avenue Shoe Repaire

Kommentarer
Postat av: fashionformonkeys

Snyggt mannen!! hoppas läget är bra :)

2010-11-09 @ 12:55:40
URL: http://fashionformonkeys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0